Perogol!(2008)

hari ini geram ada, sedih ada, tension ada, kesian pun ada. Semua datang serentak apabila aku pergi hospital petang tadi. Lebih kurang pukul 3 petang tadi, ada family arab ni dikejarkan ke wad kecemasan dengan ambulan.

 Seorang kanak-kanak mengalami pendarahan di bahagian vagina dan anus, manakala kakaknya berumur sekitar 20-an pengalami pendarahan di bahagian yang sama di samping cedera di kepala dihentak dan ditampar berkali-kali, di abdomen akibat disepak dan dipijak berkali-kali gara-gara dajalnya 3 orang perogol. 

3 perogol yang berbangsa arab dikatakan memecah masuk rumah mereka di Hadayek el-Zaitun, tatkala si suami tiada di rumah bekerja. 3 orang perogol ini dengan pantas mengikat si abang dan menguncinya di stor rumah, manakala merogol si isteri yang berumur 40-an, anak perempuan yang berumur 20-an dan adik perempuan yang berumur 7 tahun

Mereka dikatakan cuba melawan dengan membaling objek keras dan pisau. Si kakak yang melawan dengan ganasnya mengakibatkan kemarahan perogol2 tersebut lantas terjadilah adegan menyepak perut wanita itu bertubi2, ditampar berkali-kali dipukul dengan objek keras sehinga berlumuran darah. Si kakak terbaring kulai tidak mampu melawan, berdarah2 disamping tulang mandible(mulut) retak. 

Belum cukup dengan itu ketiga3 perogol itu merogol dengan rakusnya, memasukkan kemaluan mereka ke vagina, anus dan mulut si perempuan tadi sehingga pendarahan serius terjadi. Ibunya dan adiknya yang sedang diikat waktu itu dirogol secara bersiri tanpa belas kasihan. Keempat-empat anak beranak itu kemudiannya diikat bersama si abang di stor sebelum perogol melarikan sejumlah wang dan barang kemas bersama mereka. Si ayah tiba di rumah 2 jam kemudian dan mendapati keaadan sedemikian rupa. Dengan pantas menelefon ambulan dan mereka dikejarkan ke hospital.  

Malang tidak berbau, si kakak menghembuskan nafas terakhir ketika kami cuba menggantikan darah yang begitu banyak hilang akibat pendarahan. Pihak polis membuat laporan di wad kecemasan manakala doctor-doctor forensik menghantar mayat si kakak untuk dibedah siasat sambil diperhatikan oleh pelajar-pelajar yang sedang praktikal forensik. Itulah dunia, aku tak tercakap melihat keadaan mereka. Mengalir air mata mengenangkan sekiranya perkara demikian berlaku pada keluarga sendiri. Mesir mampu mengesan cap jari dan melakukan Dna investigation tu tetapi mereka tiada bank DNa yang membolehkan mereka mengenalpasti individu secara berkesan. 

Laporan hanya tinggal laporan. Hanya seluar dalam LeeCooper dan el_masry sahaja yang ditinggalkan oleh dua daripada 3 perogol tadi. Jiran-jiran pun tak keluar rumah walaupun mendengar jeritan si Ibu. Si abang yang patah tangan dan si ayah yang kelihatan dalam keadaan sangat tidak terkawal meraung-raung di Bilik kecemasan. Si adik yang berumur 7 tahun itu dapat diselamatkan nyawanya namun alat sulitnya rosak teruk dan berada dalam keadaan kritikal. Kejamnya dunia! Jagalah keluargamu yang disayangi setiap masa. Manusia yang sakit mental ada di mana-mana...aku yang kerisauan....

**********PERINGATAN SEPANJANG MASA KETIKA MEMBACA BLOG INI*************

1.Semua nama karakter yang dinyatakan BUKAN NAMA SEBENAR. Saya tidak menggunakan nama sebenar untuk mana-mana karakter dalam blog ini. Sekiranya berasa tidak selesa dengan sebarang karakter atau kebetulan sama nama atau saya cuai menukar nama karakter, sila maklumkan kepada saya.

2.Sebarang prosedur perubatan atau investigations yang TIDAK DINYATAKAN SECARA DETAIL DAN LENGKAP harap dimaafkan. Sini bukan tempatnya untuk berbincang teori ilmu perubatan.

3.JALAN CERITA ASAL DIOLAH SEMULA agar sesuai untuk tatapan pembaca.


Comments

AviCenNna said…
Salam...
kejam sungguh..moga si pelakunya segera mendapat balasan yang setimpal...
dwi eza said…
astaghfirullah...btoi ke nh senpai...
tak sangka kt sini kejam cmni...T___T
oh risaunyaaa....

Popular posts from this blog

Study la wei!

Pesakit Mati !!

Sakaratul Maut (2011)